Open Oproep: Kick-off en Matchingsdag

De sprekers op 26 augustus zijn bekend!

De Kick-off en Matchingsdag van de Open Oproep: Ontwerpen aan een klimaatrechtvaardige wereld vindt plaats op vrijdag 26 augustus 2022, van 10.00 tot 14:00 uur, op het terrein van de Parade in Amsterdam (Martin Luther Kingpark).

Tijdens de kick-off gaan, onder leiding van Jannemarie de Jonge (Rijksadviseur Fysieke leefomgeving), Tracey Metz (journalist), Boris Hocks (Generation Energy), Josephine Schuurman (Caring Famers) en Caroline Newton (Van Eesteren Fellow TU Delft) met elkaar in gesprek over hun opvattingen over een klimaatrechtvaardige wereld.
Inger Kammeraat (managing director MVRDV) geeft op dezelfde bijeenkomst een inspiratievolle lezing over Impact by Design.

Meld je aan voor de Kick-off en Matchingsdag op 26 augustus

Vanuit de overtuiging dat de oplossing gevonden kan worden door ontwerp, onderzoek en beleid met elkaar te verbinden, worden teams, bestaande uit verschillende achtergronden, hiertoe uitgedaagd. Je kunt meedoen met een eigen team of mogelijke teamleden ontmoeten op de Kick-off en Matchingsdag 26 augustus aanstaande. Tijdens deze dag is er tevens volop gelegenheid vragen te stellen over de Open Oproep. Meld je aan via deze website: www.efl-stichting/open-oproep.